Úpadek české ekonomiky

Růst ekonomiky to byly radostné zprávy, které jsme mohli číst opravdu kdekoliv. Dnes se však situace obrátila všude vidíme titulky, protože koruna posiluje pouze o nějaké 2 %. Tyto titulky se zdají být opravdu vtipné, jelikož pokud se jedná o nárůst je jedno, zda je nižší či vyšší, ale ekonomika stále roste. Můžeme tak vidět predikce nejrůznějších ekonomů, kteří tvrdí, že ekonomika je už za svým vrcholem a je stále v úpadku. Je to docela možné, ale stále se nacházíme v období rozkvětu a blahobytu, kdy je koruna stále velice silná, tudíž není potřeba panikařit ukládat peníze do hodnotnějších měn nebo vybírat uložená depozita.
hodiny za mincemi
Jsme na tom stále dobře, máme dostatek pracovních, kdy je na trhu stále boj o zaměstnance, kterých je i přes stále se zvyšující se nabídky zaměstnavatelů nedostatek. Platy se také stále zvyšují. Nyní je navíc ve sněmovně projednáván návrh na zvýšení minimální mzdy, který by měl překonat hodnotu 13 000 Kč. To je velice dobrá situace pro jednotlivce, méně už pro zaměstnavatele.
kancelářská práce
Ti se neustále snaží zaujmout pracovníky nejrůznějšími benefity, ať už 13. platem nebo bonusy či příplatky. Všechny tyto kroky staví zaměstnance do stále lepší pozice, kdy si téměř může podmínky svého zaměstnání diktovat sám. Není se čemu divit pro firmu jako živý organismus jsou zaměstnanci to nejdůležitější na čem stojí celý úspěch podnikání dané firmy.
Proto můžeme vidět, jak jsou nabízené jak hmotné, tak i nehmotné druhy motivace, kdy vidíme nabídky bonusů, příplatků, zaměstnaneckých úvěrů, rohové kanceláře, služebního auta a jiné na soukromé účely. Proč k tomu všemu došlo. Zejména z důvodu nízké loajality zaměstnanců, kteří neustále práce střídají hlavně z důvodu rovnocenných podmínek, které snad ve všech zaměstnáních mají.
monitor s grafy
Pokud se zaměříme na jeden obor platová výměra je nastavená téměř stejně nebo alespoň podobně. To pak vede k tomu, že nejsou mezi jednotlivými zaměstnáními rozdíly a firmy tak neustále musí přicházet s něčím novým co daného zákazníka osloví.